Monday, 25 February 2013

Happy Becoming Papa

Assalaaaamualaikum..~!!

Tersebutlah kisah 2 tahun lepas pada tarikh hari ni, Mama Eta call aku dan wish "happy becoming papa".

Seronok bukan kepalang dapat berita tu :) Nak lagi best, usia perkahwinan kitorang time tu baru je 26 hari. Alhamdulillah dimurahkan rezeki.

Dipendekkan cerita, Musyrif Ziqri lahir 8 minggu lebih awal dari tarikh yang dijangka. Syukur sebab Ziqri dan Mama Eta kedua-duanya pun ok. Cerita lagi detail boleh baca kat SINI.



Ziqri membesar dan terus membesar, jadi lebih sihat, lebih hensem, lebih pandai, lebih manja dan yang sewaktu dengannya.

Hari ni umur Ziqri dah 1 tahun, 5 bulan, 2 minggu, 6 hari. Hehe. Aku memang gila pada nombor. Mak suruh aku jadi akauntan, aku cakap nak jadi engineer. Last-last both pun tak jadi. Haha. Ziqri dah besar nak jadi apa..? Mama tak nak Ziqri jadi pharmacist ye :p Ok dah melalut.

Akhir kata, mama dan ayah sayang Ziqri :)

2 comments:

  1. ziqri ikut muka mama dia ^^ time ko dpt berita yang mama eta pregnant, camne perasaan ko? adakah ko rs nk pengsan ke macam mn? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tersenyummmmmmm je :))) time tu tengah drive sorang2 g kenduri kahwin. after majlis, cepat2 balik rumah sbb excited nak jumpa wife. hehe.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...