Tuesday, 1 May 2012

Manchester United Kalah

Assalaaamualaikum..~!!

Dah lama aku x menulis pasal bola. Alang2 baru lepas tengok bola (MU kalah dgn Man City), hati pun cekewa, mata pun tgh segar, so mari menulis..!!

Ye, Manchester United baru je kalah tadi dgn Man City. Sekarang Man City dah potong MU & ada baki 2 game je lagi. Peluang MU nak menang liga sangatlah tipis. So malas nak komen lebih, kita tunggu je laa sampai penghujung musim.

Adei, MU dah kena potong
Aku xde hala tuju pun nak menulis apa sekarang ni. Aku boleh tulis macam2 fakta pasal MU tapi apa faedahnya pun kan..? Bukan semua orang yang follow blog ni minat dengan cerita bola. Lagipun fakta2 pasal MU ni kalau ada sesape nak, boleh google je, kompom jumpa punya laa.

So................... So, apa kata kalau aku cerita pasal kisah aku dengan MU je =p

Aku start sokong MU since tahun 1995. Time tu ada live bola kat TV3 kalau xsilap. Final FA Cup antara MU dengan Everton. Aku xkenal pun both team ni. Then aku randomly pilih untuk support MU. Malangnya MU kalah game tu. Tapi aku still sokong MU sampailah ke hari ni.


So itu je laa kisah aku dengan MU. Hahahahaha. Ok laa, dah nak subuh. Akhir kata, aku harap MU menang liga & aku dapat g Old Trafford satu hari nanti :))

Selamat malam (@ pagi)..~!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...