Sunday, 12 May 2013

Selamat Hari Ibu 2013

Assalaaamualaikum..~!!

Bersempena dengan sambutan Hari Ibu pada hari ni, aku meraikan para ibu yang 'dekat' dengan aku dalam 2 majlis. Huh, majlis laa sangat :p Pada sebelah siang, aku bawa emak dan Mama Eta makan kat The Spot Cafe & Cupcakery Bangi. Aku pilih untuk belanja diorang makan kat sini sebab kedua-dua ibu ni macam suka sangat je makanan kat sini. Then pada sebelah malamnya ada makan-makan ramai-ramai kat rumah MIL. Tengok gambar je laa senang :)

Chocolate Box Cake (siang)
Anak mama, Mama Eta & emak

Tiramisu (malam)
Sambutan Hari Ibu cuma sehari dalam setahun tapi sayang kita pada ibu wajib setiap hari :) Selamat Hari Ibu..!

4 comments:

  1. selamat hari ibu kpd mama eta & semua mak2 di dunia ni!! :)

    ReplyDelete
  2. cantiknye kek coklat tu..mewah betul coklatnya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...