Tuesday, 21 January 2014

Selamat Hari Lahir Mama Eta

Bismillah..

Syukur ke hadrat Ilahi kerana dipanjangkan usia isteriku yang genap 28 tahun pada 20 Januari 2014. Syukur juga di atas kurniaan 2 orang putera kami yang sihat walafiat dalam jangka masa hampir 3 tahun gerbang perkahwinan kitorang ni.

Alang-alang Zaeem ada appointment kat klinik pada hari ulang tahun kelahiran mama, aku pun ambil cuti rehat. Appointment adalah pada sebelah petang. Oleh itu, kitorang keluar pada lebih kurang jam 11.30 pagi ke Putrajaya untuk meraikan Mama Eta terlebih dahulu.

Destinasi pilihan aku kali ni adalah di Restoran Slero D Timur yang terletak kat Ayer@8. Aku tertarik dengan restoran ni sebab kedudukannya yang cukup menarik kerana menghadap tasik. Di samping itu, gambar makanannya kat Facebook pun boleh tahan nampak kelazatan kalorinya.

Layankanlah beberapa keping gambar yang sempat kitorang ambil semasa kat sana.

Red Velvet - RM6.80





Meatballs & Bolognese Sauce + Blueberry Jam + Fries + Cheese - RM8.90
Fettuccini Carbonara - 9.90
Spaghetti (kids) - RM5.90
Brownies with Ice Cream - RM9.00


Selesai sudah sambutan Hari Lahir Mama Eta anjuran aku yang serba ringkas ini. Semoga isteriku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berbahagia bersama keluarga, istiqamah dalam transformasinya dan segala-gala yang terbaik buat dirinya.

Kira-kira jam 1.15 petang, kitorang bergerak pulang ke Jenjarom.

Pada ketika inilah Mama Eta dapat panggilan telefon dari rumah dengan suara teresak-esak MIL yang suruh pulang dengan berhati-hati. Dan tak lama lepas tu, kitorang menemui jasad Abang Ude terbujur di atas jalan raya akibat kemalangan. Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar!

ALFATIHAH buat arwah.
Takziah buat famili.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...