Wednesday, 25 December 2013

6 Tahun Mengenali Hati Budi

Assalaaamualaikum..~!!

Aku dan isteri mula mengenali hati budi masing-masing secara serius sejak 25 Disember 2007. Masa tu kitorang sama-sama belajar kat Universiti Malaya. Aku senior, tahun akhir Engineering. Dia junior, tahun 3 Farmasi. Aku stay kat ASTAR, dia stay kat luar kampus. Masuk 2nd semester tahun tu, dia pun masuk ASTAR.

Sebelum tu, aku dah tau kewujudan dia sejak tahun 2005 lagi. Kitorang stay kat kolej yang sama. Kebetulan kitorang diletakkan dalam satu kumpulan semasa program Minggu Mesra Pelajar, betul-betul selepas Minggu Haluan Siswa. Cuma waktu tu kenal-kenal gitu je laa. Hi & Bye :p

Tapi kemudian, manalah nak sangka jodoh ketentuan Allah kan, berkahwin pun kitorang pada tahun 2011. Alhamdulillah hero pun dah dua dan kami bahagia ;) Syukur dengan qada' dan qadar Allah.



1st time bergambar bersama
25 Disember akan kitorang raikan sentiasa ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...