Wednesday, 28 March 2012

Nenek Siti

Assalaaaaamualaikum..~!!

Tajuk cerita kita kali ni adalah Nenek Siti..

Nenek Siti ialah nenek saya. Beliau berasal dari Negeri Sembilan & tersangatlah happening..! Kenapa saya tetiba je nak tulis pasal Nenek Siti..?

Bukan apa. Aku tengah boring, xtau nak buat apa. So aku pun merajinkan diri dengan membaca balik hasil penulisan aku kat blog ni dari awal dulu sampai sekarang. Then time baca post Selamat Hari Ibu (12 Mei 2011), baru aku perasan yang aku belum tunaikan janji aku untuk upload gambar Nenek Siti..!! Hadui, lupa sangat.. Ampun..~!!


So inilah dia Nenek Siti.. TARAAAAAA..~!!!


Nenek Siti kat tengah

Nenek Siti kat kanan

Nenek Siti kat kiri

Insyaallah satu hari nanti aku akan tulis satu cerita pasal Nenek Siti dengan lagi detail. Tapi xde laa terlalu terperinci. Sekadar yang aku tau je laa :) Terima kasih nenek..~!!

Ok, wassalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...