Tuesday, 20 March 2012

Isteri Saya Cantik

Assalaaaaaaaaaamualaikum..~!!

Aku masih kat INTAN Bukit Kiara. Kursus DPA aku xhabis2 lagi. Insyaallah xsampai 2 minggu lagi akan habis dah. Sekarang ni aku tengah sibuk nak siapkan assignment EPSA. Masalahnya bila 430 orang peserta Kursus DPA nak buka website tu serentak, dia jadi busy & xleh nak bukak. So masing2 pun cuba jaya laa, refresh refresh refresh, kalau ada rezeki dapatlah buka & buat. Aku ni pulak dah penat mencuba & asyik gagal je, so baik aku update blog ;p

Tapi kali ni aku xde apa nak diceritakan pun. Hidup macam biasa je, xde apa yg menarik nak dikongsikan. Insyaallah 1 April ni akan ada event besar yg boleh aku share. Tapi tu kemudian baru cerita laa kan. Post kali ni, nak tengok evolusi isteri aku dari kecik sampailah besar, Mama Eta. Hohoho.

************************************************** 

Kecik2

Si Boooooooooooooooooooooolat..



Khatam Quran

************************************************** 

Sebelum Pakai Selendang

Aku kenal Mama Eta pada tahun 2005 kat Universiti Malaya. Aku senior, dia junior. Duduk sama kolej kat Kolej Kediaman Pertama (ASTAR) tapi study bidang berbeza. Aku engineering, dia farmasi. Masa 1st time kenal dulu, Mama Eta belum pakai selendang lagi.

mcm budak darjah 2
 


************************************************** 

Dah Pakai Selendang

Then sejak tahun 2008 if xsilap, Mama Eta start pakai selendang. Macam2 style.. Pheeeewit~!!

 

 



************************************************** 

Konvokesyen

Ni gambar2 wife aku time konvokesyen dia. Tahun 2009.



Hehs.. Ketawa sinis

************************************************** 

Bertunang

Kami bertunang pada 4 April 2010. Time ni aku dah keje kat MOSTI, Mama Eta lak masih kat Muo @ HPSF. Jauhnye.....




************************************************** 

Kahwin

9 bulan selepas bertunang, kahwin laa pulok..~!!

Nikah

Sanding


Tandang


************************************************** 

Mengandung

Sepertimana korang semua tau, my wife bunting pelamin. Alhamdulillah murah rezeki. Maka dikandunglah ia baby Musyrif Ziqri dalam perut mama selama 32 minggu..




**************************************************


So itulah dia isteri ter'chenta' aku, Masnita Abdul Karim aka Mama Eta. Semoga perkahwinan kita kekal bahagia hingga ke akhir hayat =)



2 comments:

  1. lepas ni turn kau lak wani..keluarga bahagia jugak ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...