Saturday, 24 March 2012

Majlis Makan Malam Beradat KPPA Bersama Peserta Kursus DPA Bil. 1/2011

Assalaaaaamualaikum..~!!

Majlis Makan Malam Beradat Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam (KPPA) Bersama Peserta Kursus Diploma Pengurusan Awam (DPA) Bil. 1/2011 telah diadakan  pada 21 Mac 2012 (28 Rabiul Akhir 1433H) di Pusat Konvensyen Sime Darby.

 

 

 

 


Enjoy gambar2 aku & kwn2 sekitar majlis tersebut..~

(Jenis kamera: Henset Nokia 5.0 Mega Pixel)


CATALYST - Peter, Azman, Aku, Liaw, Esmie, Hafeez, Azam, Henry

CATALYST - Rizal, Saiful, Azman, Aku, Henry, Azam

CATALYST - Amar, Zul, Ajmi, Vishnu, Aku, Lukman, Hafiz Khar

CATALYST - Farhan, Aku, Azman

LEGASI - Sharwadi, Khairul Fahmi, Hafeez, Izad, Aku, Azman, John,  Zul, Azam, Baim, Izam, Faiz, Din

LEGASI - Mu'az, Aku, Hafiz Khar, Nain, Nubairi, ...

JIRAN KAMPUNG MUO - Azmi, Aku

JIRAN KAMPUNG MUO - Zailan, Aku 

RAKAN 'STRATEGIK' - Azman, Aku

HENSET AKU = KAMERA - Hafeez, Azman, Aku, Saiful, Azam

GANGSTER S'WAK - Aku, Mandie Kunjan

ALA FAIZAL TAHIR - Peter, Azam, Liaw
 
ROOMMATE WATANIAH - Nasrul Hakim, Aku

KAWAN LAMA - Abon, Aku

PESERTA PERTAMA AKU JUMPA MASA HARI PENDAFTARAN DPA - Jafri, Aku

DUDUK SEBELAH - Zaim, Aku

USTAZs - Haikal, Samsuri, Aku

ROOMMATE SKMI - Aku, Mushawwir

ROOMMATE @ RT5 - Khalil, Aku

ROOMMATE @ RT5 - Aku, Hafizsyafuddin

MOSTIANS - Syahir, Alia, Chandra, Najee, Ashraf, Elia, Zul, Ili, Aku

Dalam suka ada duka. Pada malam ni jugak, ibu kepada sahabat aku dalam DPA ni, Syahar Azizan telah meninggal dunia. Baru je kitorang berborak pasal arwah masa siang hari tu. Simpati sangat =/ Takziah Syahar. Harap bersabar & kuatkan semangat. Al- Fatihah buat arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat.

****************************************************************

Ok, senyum balik..~!! Dah habis dah cerita.. Nak try sambung wat EPSA..

Assalaaaamualaikum..~!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...