Wednesday, 5 September 2012

Happy Birthday Ziqri

Assalaaaaamualaikum..~!!

Alhamdulillah, genap setahun dah anak aku yang sorang ni, Musyrif Ziqri.

Sempena dengan ulang tahun kelahiran Ziqri, Mama Eta & aku sambut secara sederhana je. Belanja keluarga makan. Keluarga ni termasuklah keluarga along, angah, uda & ucu. Jadi, kira-kira ada dalam 30 orang gak laa.

Mama Eta ambil cuti hari ni sebab nak berkepit dengan birthday boy. Aku kerja. Jadi Mama Eta laa mastermind untuk segalanya. Tempah KFC & beli Kek Chocolate Banana kat Secret Recipe. Petangnya lepas waktu kerja, aku bawa Mama Eta pergi ambil 30 pax Snack Plate kat KFC. Oo mak ai, berat gila..!

Pukul 8.00 mlm, semua orang dah mula berkumpul. Tema warna baju Ziqri, Mama Eta & aku adalah merah. Saje je menggedik nak pakai sama warna. Haha. Ambil gambar banyak-banyak, macam artis. Lepas tiup kek, potong kek, makan, kenyang, Alhamdulillah.


Semoga Ziqri membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...