Wednesday, 18 April 2012

From Jeli To Cameron Highlands, On The Way, Singgah Jenjarom

Assalaaaaamualaikum..~!!

Apa punya tajuk daa..

Aku dah balik dari Jeli hari Isnin kelmarin, lepas selesai kerja kat Karnival Sains & Inovasi Zon Timur sempena Tahun Sains & Gerakan Inovasi Nasional (SGI) 2012. Program tu ok laa.. Bukannya ok yang maksudnya tak ok tapi memang ok je laa. Haha. Susah nak explain sebab dah selalu sangat buat event sana sini kan, so rasanya semua pun lebih kurang sama je. Aku lagi excited kalau nak bercerita pasal daerah Jeli tu sendiri, hotel yang kitorang duduk, sarapan nasi berlauk, Wakaf Che Yeh, Rantau Panjang dengan jersi bolanya. Hehe. Tapi xde mood lak nak menulis semua tu. Kalau korang beriye-iye nak tau gak, tanya je laa kat aku nanti ek.

Khemah & bunting

Pameran paling best


Kereta bentuk kasut

Hotel bajet, RM60/mlm

Btw, saje nak share cerita ni gak. Masa kat sana, aku jumpa kedai yang jual jersi bola. As usual, mata aku akan terus tajam mencari jersi team favourite, Man United. Ketawa aku tengok dia jual jersi MU siap ada design macam kotak2. Hampeh. Rupa2nya aku yang outdated, tu memang jersi baru MU untuk season 2012/2013. Lol. So apa lagi, dengan menurutkan nafsu, aku pun terbeli laa. Bukan 1 tapi 2..! Haha. Hadiahkan kat Mama Eta sehelai. Hurm, then bila dah balik sini, baru terfikir, ruginya tak beli jersi baru Barcelona, cantik gak. Brrrrr...~

GGMU

Sekarang aku dah kat Jenjarom. Macam biasa laa, berulang-alik ke Putrajaya nak g ofis untuk 3 hari ni - Selasa, Rabu, Khamis. Busy uruskan retreat Bahagian. Insyaallah hari Jumaat ni akan g Cameron Highlands untuk program retreat Bahagian tu. Yes, CH again dalam tempoh 2 bulan. Haha. Dok kat sana 3H2M. Aku bawak sama Mama Eta & Ziqri. Berehat sambil bekerja ~.~

So, ada sesape nak order strawberry..? :)

Hehe. Wassalam..~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...