Thursday, 25 July 2013

Pemberitahuan Pertukaran / Penempatan Pegawai Farmasi Gred U44 di Kementerian Kesihatan Malaysia

Assalaaaamualaikum..~!!

Alhamdulillah, akhirnya permohonan wife untuk bertukar tempat kerja dari Kuala Lumpur ke negeri Selangor telah diluluskan selepas lebih setahun menunggu giliran. InsyaAllah aku akan ambil cuti rehat pada 1 Ogos ni untuk menemani Mama Eta lapor diri di Jabatan Kesihatan Negeri Selangor kat Shah Alam.

Yay!


Dalam rasa gumbira ni, tetap ada rasa berdebar-debarnya juga. Di bawah pentadbiran Jabatan Kesihatan Negeri Selangor, ada 11 Pejabat Kesihatan Daerah (PKD) kesemuanya. Maka kebarangkalian untuk Mama Eta ditempatkan di bawah PKD Kuala Langat, yang menjadi sasaran utama kitorang, cumalah 9%. Gulp...

Andai kata rezeki Mama Eta kali ni di Kuala Langat, terdapat pula sebanyak 10 buah Klinik Kesihatan (KK) di sini yang menjadi pilihan - tak termasuk Hospital Banting ya. Antara 10 KK ni, harap-harap Mama Eta tak ditempatkan di KK Tanjung Sepat sebab faktor lokasinya yang agak jauh dari Jenjarom.

Apapun, syukur ke hadrat Ilahi atas keizinanNya untuk memakbulkan usaha dan doa kitorang supaya Mama Eta dapat bertukar dari Kuala Lumpur. Semoga segala urusan yang dilalui selepas ini akan dipermudahkan oleh-Nya. Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...