Tuesday, 11 December 2012

Top 5 Entri Hangat Diari Papa Deh

Assalaaaaaamualaikum..~!!

Tiap-tiap hari bekerja, aku mesti dengar slot "TOP 5" kat radio Hot FM. Macam-macam topik "TOP 5" diorang bercerita. Kadang-kadang kelakar gak dengar tapi kadang-kadang tu lawak hambar je. Haha. Takde kaitan. Aku cuma nak berkongsi TOP 5 Entri Diari Papa Deh yang Paling Hangat ni.

No. 5:

Entri ni mengisahkan percutian kami sekeluarga kat USS. Dah jadi kebiasaan setiap kali sambutan Hari Raya Aidilfitri, kami akan ambil cuti panjang & merantau ke mana-mana ikut suka hati kami. So untuk tahun 2012, kami pilih negeri paling Selatan + menyeberang tambak Johor, oversea. Yeah..!
(682 pageviews)


No. 4:

Entri ni merupakan salah satu sekuel daripada 3 episod mengenai kisah yang amat mendebarkan di sebalik tabir kelahiran anak kami, Musyrif Ziqri. Cuma aku musykil kenapa Episod 2 yang jadi hit sebab aku lagi suka Episod 1. Aku masih ingat lagi betapa terujanya aku menulis sekuel ni. Pergh..! Baca banyak kali pun tak jemu, antara kenangan terindah dalam hidup :p
(819 pageviews)


No. 3:

Ok, entri ni tersangat baru ditulis iaitu pada 20 Nov 2012. Tak sampai 1 bulan ditulis tapi dah sangat ramai orang baca & sekarang dah jadi entri ke-3 terhangat kat blog ni..!! Tahniah-tahniah. Aku rasa entri ni ada peluang untuk meletup lagi sampai ranking no. 2 memandangkan fenomena Durian Crepe yang tengah melanda 1Malaysia laa ni. Haish. Padahal entri ni cuma menceritakan pendapat aku pasal Durian Crepe semata-mata, bukannya aku menjual Durian Crepe pun.
(1,061 pageviews)


No. 2:

Kalau tadi entri yang masih fresh, ni entri yang sangat klasik. Entri ni antara cerita terawal aku mula menulis dulu iaitu pada 25 Mei 2011 & masih kekal sebagai antara entri paling hangat pada setiap bulan. Entri ni menceritakan apa yang membuatkan kami memilih Hospital Bersalin Razif sebagai tempat kelahiran Ziqri. Punya laa beriya Mama Eta sanggup menahan sakit nak beranak, travel dari Cherating sampai ke Klang selama 3 jam demi nak bersalin kat Hospital Bersalin Razif. Haha.
(1,611 pageviews)


No. 1:

Garangnya hit entri ni segarang tajuknya. Haha. Ramai yang berminat nak baca kisah highway SKVE, exit Teluk Panglima Garang yang dah mula dibuka kepada orang ramai pada 30 Mei kalau tak silap aku. SKVE dah jadi laluan wajib aku setiap minggu. Weekdays untuk ke tempat kerja & weekend untuk ke rumah mak. Nanti kalau dah buka exit Pulau Indah & Pulau Carey, aku nak menulis gak laa. Tengok macam mana respon orang ramai.
(2,907 pageviews)


Terima kasih sebab membaca..!
Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...